-
February 2nd, 2001, 10:26 PM
Inactive Member
Dit board is hetzelfde principe als het spawn board en daar mag ik nog altijd graag posten dus ik ga voor deze, alle replies onder elkaar en veel sneller
KEEP IT!!
Groet Maarten
ps wel flauw dat we geen plaatjes mogen plaatsen maar je nu kan ik ze doorsturen naar mijn site en dat levert bezoekers op 
------------------
GraphMania!! Drawings, Edited pictures and more..
-
February 2nd, 2001, 11:22 PM
Inactive Member
Ziet er mooi uit hoor Oh! Het is alleen wel even wennen aan alle nieuwe namen, want volgens mij heeft bijna iedereen (inclusief ikzelf) een nieuwe username genomen.
Joost
-
February 3rd, 2001, 12:23 AM
Inactive Member
-
February 3rd, 2001, 12:33 AM
Inactive Member
Deze messageboard was ik al gewend van een andere comicsite die ik vaak bezoek, (www.figma.com) dus ik juich deze ontwikkeling van harte toe.
Robert
-
February 3rd, 2001, 06:00 AM
Inactive Member
-
February 3rd, 2001, 09:43 AM
Inactive Member
He Olav, is er misschien een mogelijkheid dat je de tijd van dit board kan verzetten naar nederlandse tijd?? Het is nl. nogal lastig om te kijken hoe laat een berichtje gepost is. En het is af en toe wel handig om even te kijken of er nog iemand op het board is, bv. als je even een kopje koffie wilt gaan drinken :-)
Joost
-
February 3rd, 2001, 11:25 AM
Inactive Member
This board is a keeper !
Dit is wellicht het handigste formaat voor een message board, als is het maar omdat je niet telkens op elke post afzonderlijk moet klikken om hem te lezen.
Als ik er wat meer aan gewend ben geef ik wel nog verdere commentaar.
-Stijn
-
February 3rd, 2001, 11:26 PM
Inactive Member
Prima board Olav hou deze.
Is ook veel makkelijker en sneller.
Bij het vorige board duurde het een eeuw voor dat het goed op mijn scherm stond, en soms niet eens helemaal op mijn scherm.
Kortom een hele verbetering.
Sven Mesman
-
February 4th, 2001, 04:02 AM
Inactive Member
Jofo, het scheel ongeveer 7 uren met onze tijd.
-
February 4th, 2001, 09:13 AM
HB Forum Owner
Gezien de reacties heb ik maar ??n keuze: dit messageboard houden! Zelf ben ik er zeer tevreden over. Het gaat allemaal sneller en is stukken overzichtelijker.
Het enige nadeel, zoals al werd opgemerkt, is dat praktisch iedereen opeens andere nicknames heeft gekozen. Dat wordt nog even wennen, dus.
En wat die tijdsaanduiding betreft, daar heb ik helaas geen invloed op. Het tijdsverschil is 6 uur, dus met een beetje rekenen kom je er wel uit.